Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

Kρίση και τεχνολογική πρόοδος ενισχύουν τις εξ αποστάσεως πωλήσεις στην Ελλάδα...

Posted by tospirto | Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011 | Category: , , , , , , |

Tης Όλγας Σαράφη
Το Διαδίκτυο αποτελεί σήμερα το πλέον κοινόχρηστο και οικονομικό μέσο για τις εξ αποστάσεως πωλήσεις στην Ε.Ε. ενώ ιδιαίτερη αύξηση της συγκεκριμένης πρακτικής εμπορικών συναλλαγών παρατηρείται το τελευταίο διάστημα και στην Ελλάδα σύμφωνα με την απάντηση της Επιτρόπου για θέματα Δικαιοσύνης, Θεμελιωδών Δικαιωμάτων και Ιθαγένειας κας Reding έπειτα σχετικά με την αξιολόγηση της εφαρμογής της κοινοτικής οδηγίας 97/7/EΚ περί των εξ αποστάσεως πωλήσεων.   Συγκεκριμένα, το ποσοστό των Ελλήνων καταναλωτών που το...
2009 πραγματοποίησε αγορές μέσω Διαδικτύου άγγιξε το 20%, έναντι 11% το 2008 και 3% το 2006. Σημειώνεται ότι αύξηση παρουσίασαν και οι αγορές μέσω τηλεφώνου που πλησίασαν το 8% των Ελλήνων καταναλωτών το 2009, σε σύγκριση με 4% το 2006 ενώ και το ταχυδρομείο χρησιμοποιήθηκε από το 13% των Ελλήνων καταναλωτών το 2009, σε σύγκριση με 4% το 2006.
 Παρόλαυτα, οι ελληνικές καταναλωτικές συνήθειες εξακολουθούν να διαφοροποιούνται σημαντικά των αντίστοιχων ευρωπαϊκών αφού τον περασμένο χρόνο, πάνω από το ένα τρίτο των καταναλωτών της ΕΕ (37%) χρησιμοποίησαν το Διαδίκτυο για να αγοράσουν ή να παραγγείλουν αγαθά και υπηρεσίες για ιδιωτική χρήση. Αυτό το ποσοστό αντιπροσωπεύει αύξηση 5 ποσοστιαίων μονάδων σε σύγκριση με το 2008 και 10 ποσοστιαίων μονάδων σε σύγκριση με το 2006 ενώ, σε αντίθεση με την Ελλάδα, δεν παρατηρείται ανάλογη αύξηση για άλλους διαύλους εξ αποστάσεως πωλήσεων (ταχυδρομείο και τηλέφωνο), των οποίων η χρήση παρέμεινε σχεδόν αμετάβλητη από το 2006  - το 23% του συνόλου των καταναλωτών στην ΕΕ χρησιμοποίησε το ταχυδρομείο (κατάλογοι, ταχυδρομικές παραγγελίες, κ.λπ.) και το 14% πραγματοποίησε εξ αποστάσεως αγορά μέσω τηλεφώνου – ωστόσο εξακολουθούν  αριθμητικά να υπερτερούν των αντίστοιχων ελληνικών καταναλωτικών επιλογών.

Currently have 0 σχόλια:


Leave a Reply