Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011
Πώς μπορεί να προχωρήσει η αναδιάρθρωση της τηλεοπτικής αγοράς...
Posted by tospirto | Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011 | Category:
αγοράς...,
αναδιάρθρωση,
μπορεί,
προχωρήσει,
τηλεοπτικής
|
Από τον Θανάση Λεπίδη
Στην αποκάλυψη που έκανε από την Τρίτη το Press-gr (διαβάστε εδώ) για την "Παλιά δόξα" του ΠΑΣΟΚ που είναι κεντρικό πρόσωπο στις μίζες των τρόλεϊ..." αναφέρεται με μακροσκελές ρεπορτάζ στο σημερινό της φύλλο η εφημερίδα "Αποκαλύψεις". Από την εισαγγελική έρευνα προκύπτει ότι οι δράστες των μιζών αποτελούσαν μια μικρομεσαία μαφία και δικαιώνεται ο τότε υπουργός Μεταφορών Χρίστος Βερελής ο οποίος είχε υποβάλει την παραίτησή του για λόγους πολιτικής ευθιξίας μόλς έγινε γνωστό το θέμα το 2009.
Για την υπόθεση, καλούνται ως ύποπτοι από τον ανακριτή επτά άτομα. Παλιός διοικητής μεγάλου οργανισμού της 10ετίας του 1990 φαίνεται να είναι το κεντρικό πρόσωπο. Πρόσωπο με στενές διασυνδέσεις με τα ψηλά κλιμάκια του ΠΑΣΟΚ και με ορισμένους υπουργούς Μεταφορών της περιόδου 1981 – 1998 καθώς και κομματικά στελέχη του ίδιου τομέα.
Μετά το 1998, έφυγε από το δημόσιο τομέα και...
συγκέντρωσε την επιχειρηματική δραστηριότητά του γύρω πάντα από τα μέσα μεταφοράς. Η κλήση του ως υπόπτου από τον αρμόδιο ανακριτή θα γίνει τις επόμενες ημέρες.
Η δημοσιοποίηση του ονόματός του θα προκαλέσει θόρυβο λόγω ακριβώς των μεγάλων διασυνδέσεών του. Το όνομα του περιλαμβάνεται στα στοιχεία της δικογραφίας που ήλθαν από τη Γερμανία προ 4μήνου.Ακόμη περιλαμβάνεται στους υπόπτους παλιός πρόεδρος μεγάλης ομάδας του κέντρου (διετέλεσε πρόεδρος για μικρό διάστημα το 1991). Η αστυνομία δεν έχει μπορέσει να...
τον εντοπίσει στην Ελλάδα ενώ είναι γνωστό ότι είχε εταιρία στη Γερμανία με αντικείμενο τις μεταφορές.
Ακόμη καλούνται σαν ύποπτοι ένα στέλεχος του ΗΛΠΑΠ στον οποίο εντοπίστηκε η καταβολή συγκεκριμένου ποσού, ενα στέλεχος της ΕΛΒΟ, ένας ακόμη επιχειρηματίας στο χώρο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, καθώς και ο αδελφός του ποδοσφαιρικού παράγοντα που αναφέραμε παραπάνω.
Επίσης ολοκληρώνεται η προανάκριση και για τις προμήθειες λεωφορείων της ΕΘΕΛ από το έτος 1998.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Currently have 0 σχόλια: